067-430-52-02

Мінфін розкрив плани щодо боротьби з контрабандою

24.12.2018 • Просмотров: 1860

Україна і Туреччина мають намір з 2019 року зняти обмеження на виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень. Читайте такожУ МВС розповіли, коли і де патрульні почнуть використовувати лазерні радари TruCam Як повідомила прес-служба Мінінфраструктури, про це країни домовилися під час засідання українсько-турецької Змішаної Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, яке відбулося 3-4 жовтня в місті Анкара. «Головним досягненням є домовленість про перехід на бездозвільну систему виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень між Україною і Туреччиною. Сторони домовилися до кінця жовтня 2018 року напрацювати відповідний проект Протоколу про внесення змін до чинної двосторонньої угоди, а також докласти максимум зусиль для підписання в 2019 році», - йдеться в повідомленні. Також наголошується, що до моменту підписання і набрання чинності відповідних змін до Угоди сторони погодились, починаючи з 2019 року, здійснювати обмін додатковими дозволами для здійснення двосторонніх перевезень в необмеженій кількості, для задоволення потреб вітчизняних перевізників. «У 2018 році українська сторона додатково отримає таку кількість дозволів: 1000 двосторонніх; 1000 для порожнього в'їзду транспортних засобів; 500 в/з третіх країн. На 2019 рік сторони погодили попередню квоту дозволів для здійснення міжнародних вантажних автомобільних перевезень: 7000 двосторонніх; 4000 транзитних; 10 000 транзитних U; 2500 в/з третіх країн; 5000 для порожнього в'їзду транспортних засобів», - йдеться в повідомленні. Як повідомляв УНІАН, раніше Кабінет міністрів України відновив на посаді голову Держслужби з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) Михайла Ноняка, який був відсторонений від роботи на час проведення розслідування. У березні міністр інфраструктури України Володимир Омелян звернувся до уряду з пропозицією звільнити Ноняка. Невдоволення міністра викликала непрозора робота служби. До того ж, 6 квітня співробітники СБУ затримали чиновника Укртрансбезпеки, який вимагав від підприємця 38 тисяч доларів хабара за видачу дозволів на міжнародні вантажні перевезення, мотивуючи це "дефіцитом" відповідних бланків. Відзначається, що за кожен оформлений документ чиновник отримував від 100 до 500 доларів США за офіційної вартості бланка 49 гривень. У свою чергу, Ноняк раніше заявляв про відсутність підтримки з боку Міністерства інфраструктури в питанні зміни нормативно-правової бази для зниження корупційних ризиків, а також у питанні переведення послуг, які надає Укртрансбезпека, в електронний формат. Ноняк був призначений головою Укртрансбезпеки 20 квітня 2016 року, а до призначення обіймав посаду заступника голови цієї служби.

Детальніше читайте на УНІАН: https://economics.unian.ua/transport/10288083-ukrajina-i-turechchina-domovilisya-znyati-obmezhennya-na-vantazhni-avtoperevezennya.html

Заступник Міністра фінансів Сергій Верланов в інтерв’ю «Перша Шпальта» розповів про дві стратегії, які вживає Уряд для боротьби з контрабандою.

Сергій Верланов зазначив, що зараз в Україні законно, використовуючи спрощену систему оподаткування, можна торгувати будь-яким товаром, не маючи на нього первинних документів. Це сприяє тому, що контрабанда існує, адже продати речі, які були контрабандно завезені, легко.

«Що ми робимо з цим? Стратегія одна – це фіскалізація, кешлес, розширене застосування РРО. Коли ми переходимо на безготівкові розрахунки, набагато легше слідкувати за грошовими потоками. Робоча група в Мінфіні працює над запровадженням новітніх РРО, які будуть використовуватись в інтернет-торгівлі».

Заступник Міністра фінансів також додав, що для боротьби з контрабандою проводиться так званий митний експеримент. На митницях встановлюються стаціонарні сканерні системи. Це забезпечить не вибіркове, а повне сканування всього товаропотоку, а отже, ефективний контроль. Паралельно у ДФС створили і укомплектували департамент митних ризиків і таргетингу, який 24/7 працюватиме в режимі «чотирьох очей», тобто одна пара слідкує за сканером, наприклад, на митниці в Чопі, а інша - в режимі live у ДФС відслідковує проходження вантажів і контейнерів на цьому ж пропускному пункті. Зараз в тренінговому центрі у ДФС йде підготовка фахівців для такої роботи.

Сергій Верланов також зауважив, що у наступному році Мінфін стартує з ініціативою вимірювання так званих "tax gaps", тобто податкових розривів. Цю методологію активно використовують у розвинутих країнах, зокрема у Великій Британії, яка останні декілька років теж переживала режим економії. «Tax gaps» - це різниця між тим, скільки податків платить бізнес, і скільки він би мав сплатити, на думку держави.

Повний текст інтерв’ю за посиланням: https://bit.ly/2CeAodf

Джерело: Сайт "Міністерство фінансів України"

Информер курса валют
Таможенный
калькулятор
Заявка
Ru