067-430-52-02

Украина получила доступ к финансированию транспортных проектов со стороны CEF

01.04.2019 • Просмотров: 831

Україна і Туреччина мають намір з 2019 року зняти обмеження на виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень. Читайте такожУ МВС розповіли, коли і де патрульні почнуть використовувати лазерні радари TruCam Як повідомила прес-служба Мінінфраструктури, про це країни домовилися під час засідання українсько-турецької Змішаної Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, яке відбулося 3-4 жовтня в місті Анкара. «Головним досягненням є домовленість про перехід на бездозвільну систему виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень між Україною і Туреччиною. Сторони домовилися до кінця жовтня 2018 року напрацювати відповідний проект Протоколу про внесення змін до чинної двосторонньої угоди, а також докласти максимум зусиль для підписання в 2019 році», - йдеться в повідомленні. Також наголошується, що до моменту підписання і набрання чинності відповідних змін до Угоди сторони погодились, починаючи з 2019 року, здійснювати обмін додатковими дозволами для здійснення двосторонніх перевезень в необмеженій кількості, для задоволення потреб вітчизняних перевізників. «У 2018 році українська сторона додатково отримає таку кількість дозволів: 1000 двосторонніх; 1000 для порожнього в'їзду транспортних засобів; 500 в/з третіх країн. На 2019 рік сторони погодили попередню квоту дозволів для здійснення міжнародних вантажних автомобільних перевезень: 7000 двосторонніх; 4000 транзитних; 10 000 транзитних U; 2500 в/з третіх країн; 5000 для порожнього в'їзду транспортних засобів», - йдеться в повідомленні. Як повідомляв УНІАН, раніше Кабінет міністрів України відновив на посаді голову Держслужби з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) Михайла Ноняка, який був відсторонений від роботи на час проведення розслідування. У березні міністр інфраструктури України Володимир Омелян звернувся до уряду з пропозицією звільнити Ноняка. Невдоволення міністра викликала непрозора робота служби. До того ж, 6 квітня співробітники СБУ затримали чиновника Укртрансбезпеки, який вимагав від підприємця 38 тисяч доларів хабара за видачу дозволів на міжнародні вантажні перевезення, мотивуючи це "дефіцитом" відповідних бланків. Відзначається, що за кожен оформлений документ чиновник отримував від 100 до 500 доларів США за офіційної вартості бланка 49 гривень. У свою чергу, Ноняк раніше заявляв про відсутність підтримки з боку Міністерства інфраструктури в питанні зміни нормативно-правової бази для зниження корупційних ризиків, а також у питанні переведення послуг, які надає Укртрансбезпека, в електронний формат. Ноняк був призначений головою Укртрансбезпеки 20 квітня 2016 року, а до призначення обіймав посаду заступника голови цієї служби.

Детальніше читайте на УНІАН: https://economics.unian.ua/transport/10288083-ukrajina-i-turechchina-domovilisya-znyati-obmezhennya-na-vantazhni-avtoperevezennya.html

Украина может участвовать в совместных с государствами-членами ЕС проектах, касающихся трансграничной инфраструктуры.

Украина присоединилась к проектам в рамках механизма "Соединение Европы" (Connecting Europe Facility, CEF). Такое заявление сделал глава Министерства инфраструктуры Владимир Омелян.

Об этом пишет ЦТС со ссылкой на Администрацию морских портов Украины (АМПУ).

"С сегодняшнего дня Украина может участвовать в совместных с государствами-членами ЕС проектах, касающихся трансграничной инфраструктуры. Например, сооружая или усовершенствуя железнодорожные маршруты, пролегающие по территории Украины, соединяя страну с европейской железнодорожной сетью через соседние Польшу, Румынию, Словакию или Венгрию. Возможно также создание совместных проектов совершенствования портовой инфраструктуры, в том числе в регионах Приазовья", - сказал Омелян.

Как отмечают в АМПУ, бюджет CEF в транспортной сфере составляет около 23,5 млрд евро, в то же время в 2020 году он может быть увеличен.

Украинский министр  и Европейский комиссар по вопросам транспорта Виолетта Бульц обсудили вопросы сотрудничества Украина-ЕС в сфере транспорта и инфраструктуры, в частности, присоединение Украины к CEF, помощь ЕС в восстановлении инфраструктуры Приазовья, развитие транспортных коридоров Рейн-Дунай и Восточно-средиземноморского, относящихся к Европейской базовой транспортной сети TEN-T, а также расширение авиационного и железнодорожного сообщения с ЕС.

Омелян сообщил, что важным является открытие новых инвестиционных возможностей по запуску инструмента CEF Transport Blending Facility и платформы для инвестиций в безопасный транспорт.

Со своей стороны, Бульц и руководство Европейского инвестиционного банка положительно оценили расширение сотрудничества между Украиной и ЕС и пригласили Украину участвовать в проектах в рамках механизма CEF.

В то же время Европейский комиссар по вопросам транспорта отметила необходимость для Украины усиление работы по принятию Верховной Радой пакета транспортных евроинтеграционных законов.

По словам В.Бульц, она прибудет с визитом в Украину летом этого года.

Напомним, Европейская комиссия и Всемирный банк разработали ориентировочный план действий по инвестициям в Трансъевропейскую транспортную сеть (TEN-T) для развития транспортного сообщения и обеспечения экономического роста в странах "Восточного партнерства".

В индикативный план строительства TEN-T включены 39 украинских инфраструктурных проектов, предусмотренные национальной стратегией Drive Ukraine 2030.

Джерело: Сайт «ЦТС»

Информер курса валют
Таможенный
калькулятор
Заявка
Ru