067-430-52-02

Укрзалізниця запускає ще два контейнерні поїзди

05.06.2019 • Просмотров: 40

Україна і Туреччина мають намір з 2019 року зняти обмеження на виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень. Читайте такожУ МВС розповіли, коли і де патрульні почнуть використовувати лазерні радари TruCam Як повідомила прес-служба Мінінфраструктури, про це країни домовилися під час засідання українсько-турецької Змішаної Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, яке відбулося 3-4 жовтня в місті Анкара. «Головним досягненням є домовленість про перехід на бездозвільну систему виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень між Україною і Туреччиною. Сторони домовилися до кінця жовтня 2018 року напрацювати відповідний проект Протоколу про внесення змін до чинної двосторонньої угоди, а також докласти максимум зусиль для підписання в 2019 році», - йдеться в повідомленні. Також наголошується, що до моменту підписання і набрання чинності відповідних змін до Угоди сторони погодились, починаючи з 2019 року, здійснювати обмін додатковими дозволами для здійснення двосторонніх перевезень в необмеженій кількості, для задоволення потреб вітчизняних перевізників. «У 2018 році українська сторона додатково отримає таку кількість дозволів: 1000 двосторонніх; 1000 для порожнього в'їзду транспортних засобів; 500 в/з третіх країн. На 2019 рік сторони погодили попередню квоту дозволів для здійснення міжнародних вантажних автомобільних перевезень: 7000 двосторонніх; 4000 транзитних; 10 000 транзитних U; 2500 в/з третіх країн; 5000 для порожнього в'їзду транспортних засобів», - йдеться в повідомленні. Як повідомляв УНІАН, раніше Кабінет міністрів України відновив на посаді голову Держслужби з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) Михайла Ноняка, який був відсторонений від роботи на час проведення розслідування. У березні міністр інфраструктури України Володимир Омелян звернувся до уряду з пропозицією звільнити Ноняка. Невдоволення міністра викликала непрозора робота служби. До того ж, 6 квітня співробітники СБУ затримали чиновника Укртрансбезпеки, який вимагав від підприємця 38 тисяч доларів хабара за видачу дозволів на міжнародні вантажні перевезення, мотивуючи це "дефіцитом" відповідних бланків. Відзначається, що за кожен оформлений документ чиновник отримував від 100 до 500 доларів США за офіційної вартості бланка 49 гривень. У свою чергу, Ноняк раніше заявляв про відсутність підтримки з боку Міністерства інфраструктури в питанні зміни нормативно-правової бази для зниження корупційних ризиків, а також у питанні переведення послуг, які надає Укртрансбезпека, в електронний формат. Ноняк був призначений головою Укртрансбезпеки 20 квітня 2016 року, а до призначення обіймав посаду заступника голови цієї служби.

Детальніше читайте на УНІАН: https://economics.unian.ua/transport/10288083-ukrajina-i-turechchina-domovilisya-znyati-obmezhennya-na-vantazhni-avtoperevezennya.html

АТ «Укрзалізниця» та ДП «Залізниця Молдови» влітку 2019 р., орієнтовно на початку липня, планують розпочати курсування контейнерного поїзда між Україною та Молдовою.

Відповідний меморандум 28 травня в Одесі підписали керівники АТ «Укрзалізниця» та ДП «Залізниця Молдови», йдеться у повідомленні підприємства.

Контейнерний поїзд курсуватиме за маршрутом Одеса-Порт — Кучурган/Новосавицька — Кишинів та зворотно.

«Останнім часом «Укрзалізниця» активно розвиває міжнародні контейнерні перевезення, і ми зацікавлені в започаткуванні такого маршруту до Молдови. Зі свого боку ми вже розробили графік руху цього контейнерного поїзда територією України. Відповідно до нього відстань від станції Одеса-Порт до станції Кучурган поїзд долатиме за 10 годин, враховуючи час на технічні операції на станції Кучурган. Проте такі терміни не влаштовують наших клієнтів», — повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

Він також додав, що цей час планується скоротити за рахунок оптимізації технології роботи пунктів пропуску спільно із залізничниками Молдови. За домовленістю сторін, до липня цього року молдовські залізничники мають вирішити питання прискорення технічної обробки поїзда на станції Кишинів, наявності контейнерного майданчику і механізмів для навантаження та розвантаження контейнерів, а також доставки контейнерів «до дверей» отримувача.

Крім того, 28 травня 2019 року керівники залізниць України, Білорусі та Литви й товариства Containerships (Україна), компаній Intermodal Container Service та LG CARGO (Литва) підписали угоду щодо реалізації нового проекту — організації перевезень контейнерів у складі контейнерного поїзда Containerships train у сполученні Литва — Білорусь — Україна та зворотно. Цей контейнерний поїзд буде курсувати щотижня.

Джерело: Сайт "AgroPortal"

Информер курса валют
Таможенный
калькулятор
Заявка
Ru