Україна і Туреччина мають намір з 2019 року зняти обмеження на виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень. Читайте такожУ МВС розповіли, коли і де патрульні почнуть використовувати лазерні радари TruCam Як повідомила прес-служба Мінінфраструктури, про це країни домовилися під час засідання українсько-турецької Змішаної Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, яке відбулося 3-4 жовтня в місті Анкара. «Головним досягненням є домовленість про перехід на бездозвільну систему виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень між Україною і Туреччиною. Сторони домовилися до кінця жовтня 2018 року напрацювати відповідний проект Протоколу про внесення змін до чинної двосторонньої угоди, а також докласти максимум зусиль для підписання в 2019 році», - йдеться в повідомленні. Також наголошується, що до моменту підписання і набрання чинності відповідних змін до Угоди сторони погодились, починаючи з 2019 року, здійснювати обмін додатковими дозволами для здійснення двосторонніх перевезень в необмеженій кількості, для задоволення потреб вітчизняних перевізників. «У 2018 році українська сторона додатково отримає таку кількість дозволів: 1000 двосторонніх; 1000 для порожнього в'їзду транспортних засобів; 500 в/з третіх країн. На 2019 рік сторони погодили попередню квоту дозволів для здійснення міжнародних вантажних автомобільних перевезень: 7000 двосторонніх; 4000 транзитних; 10 000 транзитних U; 2500 в/з третіх країн; 5000 для порожнього в'їзду транспортних засобів», - йдеться в повідомленні. Як повідомляв УНІАН, раніше Кабінет міністрів України відновив на посаді голову Держслужби з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) Михайла Ноняка, який був відсторонений від роботи на час проведення розслідування. У березні міністр інфраструктури України Володимир Омелян звернувся до уряду з пропозицією звільнити Ноняка. Невдоволення міністра викликала непрозора робота служби. До того ж, 6 квітня співробітники СБУ затримали чиновника Укртрансбезпеки, який вимагав від підприємця 38 тисяч доларів хабара за видачу дозволів на міжнародні вантажні перевезення, мотивуючи це "дефіцитом" відповідних бланків. Відзначається, що за кожен оформлений документ чиновник отримував від 100 до 500 доларів США за офіційної вартості бланка 49 гривень. У свою чергу, Ноняк раніше заявляв про відсутність підтримки з боку Міністерства інфраструктури в питанні зміни нормативно-правової бази для зниження корупційних ризиків, а також у питанні переведення послуг, які надає Укртрансбезпека, в електронний формат. Ноняк був призначений головою Укртрансбезпеки 20 квітня 2016 року, а до призначення обіймав посаду заступника голови цієї служби.
Детальніше читайте на УНІАН:
https://economics.unian.ua/transport/10288083-ukrajina-i-turechchina-domovilisya-znyati-obmezhennya-na-vantazhni-avtoperevezennya.html
Транзит нефтепродуктов через территорию Украины по железной дороге снизился в 2018 году в 3,5 раза - с 518 тыс. т до 145,7 тыс. т в 2017 году.
Об этом пишет ЦТС со ссылкой на enkorr.
"Обвал объема транзита нефтепродуктов обусловлен практически полным прекращением транспортировки белорусского мазута через Украину и ее порты. Если в 2017 году транзит мазута составил 428 тыс. т, то в 2018 году - всего 8,9 тыс. т. В прошлом году белорусский мазут через территорию Украины шел исключительно в Молдову", - говорится в отчете "Консалтинговой группы А-95".
Транзит реактивного топлива, битума и дизельного топлива в 2018 году выроc. В частности, транзит авиационного керосина увеличился на 58% - с 11,3 до 17,8 тыс. т. Весь объем авиакеросина транспортировался из Беларуси в Молдову.
Транзитные перевозки дизельного топлива выросли на 77% - с 49,6 до 87,8 тыс. т. Весь объем был протранспортирован в Молдову в основном из Беларуси (82,1 тыс. т) и частично из Литвы (5,7 тыс. т).
Транзит битума вырос в 3 раза - с 1,4 до 4,3 тыс. т. Из этого объема 3,6 тыс. т в 2018 году прошло транзитом из России в Молдову, остальные 0,7 тыс. т - из Беларуси.
Транзит бензина через Украину в 2018 г. сократился на 2% - с 27,6 до 27 тыс. т.
Ранее ЦТС писал о том, что Беларусь не ожидает сокращения поставок нефтепродуктов в Украину в 2019 году, несмотря на введение запрета на экспорт российских нефтепродуктов. Летом 2018 года правительство России выразило недовольство, что часть нефтепродуктов, поставляемых из РФ в Беларусь в рамках Таможенного союза без уплаты таможенных сборов, реэкспортируется ею в третьи страны, а пошлины от экспорта зачисляются в бюджет Беларуси. Основные претензии касались мазута.