067-430-52-02

Процедура співпраці

Процедура співпраці з КТ БІЗНЕС ГАРАНТ

 

 

Основним критерієм, що визначає вартість нашої послуги, є розмір суми митних платежів. Для його розрахунку Ви можете скористатися Митним калькулятором або звернутися за допомогою до свого брокера або до наших менеджерів.

 

Після узгодження умов перевезення, тарифів за надання гарантій, між КТ Бізнес Гарант, як гарантом і особою, якій буде надана гарантія полягає Договір. Шаблон Договору направляється замовнику в електронному вигляді.

Для укладення договору, внесіть в шаблон Договору дані підприємства і реквізити, і вишліть його нам в ФОРМАТІ WORD, а також сканкопію з підписом і печаткою.

Крім того, необхідні сканкопіі наступних реєстраційних документів:

  1. Свідоцтво про державну реєстрацію (виписка)
  2. Свідоцтво платника ПДВ (при наявності)
  3. Свідоцтво платника єдиного податку (за наявності)
  4. Копія Статуту (стор. 1-4 повноваження підписувача). (для юридичних осіб)
  5. Документа про призначення на посаду особи, уповноваженої підписувати договір.

У реквізитах Договору, в обов'язковому порядку, потрібно вказувати контактний номер телефону, поштова та електронна адреса для обміну оригіналами і електронними версіями бухгалтерських документів!

Після підписання Договору Замовник послуги оформляє Заявку, в якій вказує всі необхідні поля і відправляє його нам, як гаранту. Звертаєм Вашу увагу на те, що ми не оформлюєм Фінансову Гарантію на основі сканів документів супроводжуючих вантаж. Обов'язковою умовою надання Гарантійного Документа є Заявка, коректно заповнена клієнтом. Консультацію з питань заповнення Заявки можна отримати у наших менеджерів. Заявку можна заповнити в он-лайн режимі або отримати в форматі WORD шаблон звернувшись до менеджерів. Вам потрібно заповнити його в окремому файлі і висилати на наш е-mail bg@busines-garant.com.ua в форматі doc або docx, разом зі сканкопією наступних документів:

  1. CMR;
  2. Invoice;
  3. Свідоцтво про реєстрацію автомобіля;
  4. Паспорт водія.

 На підставі Заявки ми виставляємо Вам рахунок, після оплати якого, ви надсилаєте нам підтвердження платежу (в будь-якому вигляді). 

 

Отримавши підтвердження платежу, ми формуємо Фінансову Гарантію у формі гарантійного документа.

 

Гарантійний документ відправляється в Єдину автоматизовану Інформаційну Центральну Базу митниці. Паралельно нашими менеджерами гарантія відправляється представникам гаранта на прикордонних переходах (на який заявлений ввезення товару).

А)  при оформленні транзитної декларації відбувається наступне:

Б) при оформленні ПП І ПД відбувається наступне:

Менеджер обмінює контактами клієнта, водія і нашого Представника.

Представник:

Вивільнення від зобов'язань за Гарантійним Документом відбувається при доставці вантажу в пункт виїзду. Завершенням гарантійного документа відбувається шляхом проставляння відповідної відмітки (номерної печатки) представником митниці на декларації і гарантійному документі.

 

Информер курса валют
Митний
калькулятор
Заявка
RuUk