02.07.2019 • Просмотров: 1182
Україна і Туреччина мають намір з 2019 року зняти обмеження на виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень. Читайте такожУ МВС розповіли, коли і де патрульні почнуть використовувати лазерні радари TruCam Як повідомила прес-служба Мінінфраструктури, про це країни домовилися під час засідання українсько-турецької Змішаної Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, яке відбулося 3-4 жовтня в місті Анкара. «Головним досягненням є домовленість про перехід на бездозвільну систему виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень між Україною і Туреччиною. Сторони домовилися до кінця жовтня 2018 року напрацювати відповідний проект Протоколу про внесення змін до чинної двосторонньої угоди, а також докласти максимум зусиль для підписання в 2019 році», - йдеться в повідомленні. Також наголошується, що до моменту підписання і набрання чинності відповідних змін до Угоди сторони погодились, починаючи з 2019 року, здійснювати обмін додатковими дозволами для здійснення двосторонніх перевезень в необмеженій кількості, для задоволення потреб вітчизняних перевізників. «У 2018 році українська сторона додатково отримає таку кількість дозволів: 1000 двосторонніх; 1000 для порожнього в'їзду транспортних засобів; 500 в/з третіх країн. На 2019 рік сторони погодили попередню квоту дозволів для здійснення міжнародних вантажних автомобільних перевезень: 7000 двосторонніх; 4000 транзитних; 10 000 транзитних U; 2500 в/з третіх країн; 5000 для порожнього в'їзду транспортних засобів», - йдеться в повідомленні. Як повідомляв УНІАН, раніше Кабінет міністрів України відновив на посаді голову Держслужби з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) Михайла Ноняка, який був відсторонений від роботи на час проведення розслідування. У березні міністр інфраструктури України Володимир Омелян звернувся до уряду з пропозицією звільнити Ноняка. Невдоволення міністра викликала непрозора робота служби. До того ж, 6 квітня співробітники СБУ затримали чиновника Укртрансбезпеки, який вимагав від підприємця 38 тисяч доларів хабара за видачу дозволів на міжнародні вантажні перевезення, мотивуючи це "дефіцитом" відповідних бланків. Відзначається, що за кожен оформлений документ чиновник отримував від 100 до 500 доларів США за офіційної вартості бланка 49 гривень. У свою чергу, Ноняк раніше заявляв про відсутність підтримки з боку Міністерства інфраструктури в питанні зміни нормативно-правової бази для зниження корупційних ризиків, а також у питанні переведення послуг, які надає Укртрансбезпека, в електронний формат. Ноняк був призначений головою Укртрансбезпеки 20 квітня 2016 року, а до призначення обіймав посаду заступника голови цієї служби.
Детальніше читайте на УНІАН:
https://economics.unian.ua/transport/10288083-ukrajina-i-turechchina-domovilisya-znyati-obmezhennya-na-vantazhni-avtoperevezennya.html
Итальянская сторона уже сейчас готова обеспечить загрузку паромов как минимум на 50%.
Запуск парома между украинским портом Черноморск и итальянским Бари рассматривается, прежде всего, в контексте обеспечения грузоперевозок автотранспортом между двумя странами.
Об этом в комментарии ЦТС заявил заместитель министра инфраструктуры Украины Виктор Довгань.
Он пояснил, что во время украинско-итальянского бизнес-форума, который 13 июня проходил в Риме, поступило предложение от представителей итальянских деловых кругов о запуске грузового парома. Эту пропозицию также поддерживают итальянские власти.
"Они готовы запустить паром, у них есть грузовая база на 50% грузопотока. Поскольку у нас нет соответствующего флота, то перевозчик будет итальянский - то есть это будет итальянский паром. Может быть промежуточная остановка, например, в Констанце или в Стамбуле", - рассказал Довгань, добавив, что речь идет о перевозках грузового автотранспорта. По его словам, между Украиной и Италией объем грузооборота автотранспортом достаточно существенный, а потому МИУ готово рассмотреть вопрос выдачи дополнительных разрешений.
На вопрос о том, будут ли предусматриваться пассажирские перевозки на пароме, заместитель министра инфраструктуры ответил, что пока такая возможность не рассматривалась, но все детали будут известны после предстоящего визита итальянской делегации в Украину. "Сейчас можно за пару часов долететь до Италии самолетом, и я сомневаюсь, есть ли смысл плыть туда двое или трое суток на пароме - это все же не круизный лайнер. Но, если будет заинтересованность со стороны пассажиров, то будем рассматривать и такой вариант", - объяснил Виктор Довгань.
Также он напомнил, что в июле итальянские компании-инициаторы запуска парома Черноморск-Бари посетят Одессу, где пройдет ряд встреч, в том числе и с АМПУ, на которых будет обсуждаться перспективная грузовая база таких перевозок.
Джерело: Сайт "ЦТС"