Україна і Туреччина мають намір з 2019 року зняти обмеження на виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень. Читайте такожУ МВС розповіли, коли і де патрульні почнуть використовувати лазерні радари TruCam Як повідомила прес-служба Мінінфраструктури, про це країни домовилися під час засідання українсько-турецької Змішаної Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, яке відбулося 3-4 жовтня в місті Анкара. «Головним досягненням є домовленість про перехід на бездозвільну систему виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень між Україною і Туреччиною. Сторони домовилися до кінця жовтня 2018 року напрацювати відповідний проект Протоколу про внесення змін до чинної двосторонньої угоди, а також докласти максимум зусиль для підписання в 2019 році», - йдеться в повідомленні. Також наголошується, що до моменту підписання і набрання чинності відповідних змін до Угоди сторони погодились, починаючи з 2019 року, здійснювати обмін додатковими дозволами для здійснення двосторонніх перевезень в необмеженій кількості, для задоволення потреб вітчизняних перевізників. «У 2018 році українська сторона додатково отримає таку кількість дозволів: 1000 двосторонніх; 1000 для порожнього в'їзду транспортних засобів; 500 в/з третіх країн. На 2019 рік сторони погодили попередню квоту дозволів для здійснення міжнародних вантажних автомобільних перевезень: 7000 двосторонніх; 4000 транзитних; 10 000 транзитних U; 2500 в/з третіх країн; 5000 для порожнього в'їзду транспортних засобів», - йдеться в повідомленні. Як повідомляв УНІАН, раніше Кабінет міністрів України відновив на посаді голову Держслужби з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) Михайла Ноняка, який був відсторонений від роботи на час проведення розслідування. У березні міністр інфраструктури України Володимир Омелян звернувся до уряду з пропозицією звільнити Ноняка. Невдоволення міністра викликала непрозора робота служби. До того ж, 6 квітня співробітники СБУ затримали чиновника Укртрансбезпеки, який вимагав від підприємця 38 тисяч доларів хабара за видачу дозволів на міжнародні вантажні перевезення, мотивуючи це "дефіцитом" відповідних бланків. Відзначається, що за кожен оформлений документ чиновник отримував від 100 до 500 доларів США за офіційної вартості бланка 49 гривень. У свою чергу, Ноняк раніше заявляв про відсутність підтримки з боку Міністерства інфраструктури в питанні зміни нормативно-правової бази для зниження корупційних ризиків, а також у питанні переведення послуг, які надає Укртрансбезпека, в електронний формат. Ноняк був призначений головою Укртрансбезпеки 20 квітня 2016 року, а до призначення обіймав посаду заступника голови цієї служби.
Детальніше читайте на УНІАН:
https://economics.unian.ua/transport/10288083-ukrajina-i-turechchina-domovilisya-znyati-obmezhennya-na-vantazhni-avtoperevezennya.html
Министр заявил о достигнутой договоренности
28 ноября во Львове Владислав Криклий встретился с министром инфраструктуры Польши Анджеем Адамчиком. В ходе встречи удалось договориться о выделении Польшей дополнительных разрешений для украинских международных перевозчиков.
Об этом сообщает ЦТС со ссылкой на страницу Владислава Криклия в Facebook.
"Пять часов переговоров с польскими коллегами из Министерства инфраструктуры. + 5 тыс. разрешений для украинских перевозчиков на текущий год", - написал министр.
Как уточнили в МИУ, встреча министров стала продолжением диалога, который начался в конце октября. Главным вопросом встречи стал вопрос определения квоты разрешений на осуществление международных грузовых автомобильных перевозок.
Владислав Криклий отметил, что позиция украинской стороны остается неизменной - квота разрешений не может быть меньше, чем 200 тыс. разрешений. Министр намерен и в дальнейшем отстаивать позицию, что уменьшение соответствующей квоты разрешений является нарушением статьи 136 Соглашения об ассоциации Украины с ЕС.
Напомним, ранее, 25 ноября 2019 года, в Киеве состоялось заседание Рабочей группы ad-hoc по обмену опытом распределения разрешений. На встрече польская сторона отметила положительные изменения и налаживания контроля за оборотом разрешений. В настоящее время усилен контроль за оборотом разрешений, украинская сторона владеет точной информации о количестве оформленных и возвращенных разрешений, установлены камеры видеонаблюдения в пунктах выдачи разрешений.
По результатам встречи Рабочей группы ad-hoc подготовлено распределение 10 тыс. разрешений из предварительного обмена разрешениями на 2020 год, которые действительны для оформления в 2019 году.
Также ранее сообщалось, что Украине удалось договориться с Польшей о выделении украинским перевозчикам в 2019 году дополнительных 15 тыс. разрешений на грузоперевозки автотранспортом.