067-430-52-02

Доля морского импорта ДТ достигла 20%

20.11.2018 • Просмотров: 845

Україна і Туреччина мають намір з 2019 року зняти обмеження на виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень. Читайте такожУ МВС розповіли, коли і де патрульні почнуть використовувати лазерні радари TruCam Як повідомила прес-служба Мінінфраструктури, про це країни домовилися під час засідання українсько-турецької Змішаної Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, яке відбулося 3-4 жовтня в місті Анкара. «Головним досягненням є домовленість про перехід на бездозвільну систему виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень між Україною і Туреччиною. Сторони домовилися до кінця жовтня 2018 року напрацювати відповідний проект Протоколу про внесення змін до чинної двосторонньої угоди, а також докласти максимум зусиль для підписання в 2019 році», - йдеться в повідомленні. Також наголошується, що до моменту підписання і набрання чинності відповідних змін до Угоди сторони погодились, починаючи з 2019 року, здійснювати обмін додатковими дозволами для здійснення двосторонніх перевезень в необмеженій кількості, для задоволення потреб вітчизняних перевізників. «У 2018 році українська сторона додатково отримає таку кількість дозволів: 1000 двосторонніх; 1000 для порожнього в'їзду транспортних засобів; 500 в/з третіх країн. На 2019 рік сторони погодили попередню квоту дозволів для здійснення міжнародних вантажних автомобільних перевезень: 7000 двосторонніх; 4000 транзитних; 10 000 транзитних U; 2500 в/з третіх країн; 5000 для порожнього в'їзду транспортних засобів», - йдеться в повідомленні. Як повідомляв УНІАН, раніше Кабінет міністрів України відновив на посаді голову Держслужби з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) Михайла Ноняка, який був відсторонений від роботи на час проведення розслідування. У березні міністр інфраструктури України Володимир Омелян звернувся до уряду з пропозицією звільнити Ноняка. Невдоволення міністра викликала непрозора робота служби. До того ж, 6 квітня співробітники СБУ затримали чиновника Укртрансбезпеки, який вимагав від підприємця 38 тисяч доларів хабара за видачу дозволів на міжнародні вантажні перевезення, мотивуючи це "дефіцитом" відповідних бланків. Відзначається, що за кожен оформлений документ чиновник отримував від 100 до 500 доларів США за офіційної вартості бланка 49 гривень. У свою чергу, Ноняк раніше заявляв про відсутність підтримки з боку Міністерства інфраструктури в питанні зміни нормативно-правової бази для зниження корупційних ризиків, а також у питанні переведення послуг, які надає Укртрансбезпека, в електронний формат. Ноняк був призначений головою Укртрансбезпеки 20 квітня 2016 року, а до призначення обіймав посаду заступника голови цієї служби.

Детальніше читайте на УНІАН: https://economics.unian.ua/transport/10288083-ukrajina-i-turechchina-domovilisya-znyati-obmezhennya-na-vantazhni-avtoperevezennya.html

В октябре через порты на украинский рынок поступило рекордные 122,3 тыс. т дизельного топлива или 19,3% от всего объема импорта, сообщили enkorr в «Консалтинговой группе А-95». Рост морских поставок произошел на фоне неопределенности с импортом белорусского ресурса и снижения внутреннего производства.

По сравнению с сентябрем, морской импорт вырос более чем в два раза (113%). Основной объем ДТ через порты поставили WOG, «Альянс Энерго Трейд» и «Трейд Коммодити».

В частности, WOG в октябре импортировал через море 24 тыс. т топлива, это при том, что последние три месяца его поставки были на уровне 5–7 тыс. т. «Альянс Энерго Трейд», поставлявший ежемесячно по 8–11 тыс. т, в октябре импортировал 24,5 тыс. т. Компания Orange Oil, поставила в порты Херсона и Измаила 8,6 тыс. т ДТ.

15 тыс. т в октябре по морю импортировала компания «Газтрим» (группа «Элемент Нафта»). Отметим, что за 9 месяцев 2018 г. месячный импорт ДТ этой компанией не превышал 6 тыс. т. Также впервые с декабря 2016 г. топливо импортировал «Приват». Всего в одесский порт прибыл танкер на 30 тыс. т, но в октябре таможенное оформление прошла только пятая часть от этого объема — 6,6 тыс. т. Помимо «Привата» через Одесскую перевалку продолжает импортировать ДТ «Евростандарт», поставив в октябре 10 тыс. т. «Трейд Коммодити» в октябре импортировал 25,8 тыс. т ДТ против 13,2 тыс. т в сентябре.

Всего в октябре на рынок поступило 688 тыс. т дизельного топлива, что на 10% превышает объем октября 2017 г. и на 19,4% сентября 2018 г.

92% поставок обеспечил импорт и всего 8% — внутреннее производство. По оценкам «А-95», Кременчугский НПЗ снизил выпуск ДТ до 55,6 тыс. т (-5,1 тыс. т к сентябрю). Напомним, что во второй половине октября завод прекратил выставлять свободные объемы в рынок, а управляющая заводом группа «Приват» сама испытывала дефицит и восполняла его за счет импорта.

Поставки из Беларуси практически остались на уровне сентября — 183 тыс. т. Это при том, что сразу несколько импортеров белорусского ДТ в течение всего месяца сообщали, что Белорусская нефтяная компания уведомила о возможных ограничениях отгрузок для Украины. Несмотря на сохранение объема, доля ДТ белорусских НПЗ в октябрьском балансе, по сравнению с сентябрем, снизилась на 4 процентных пункта — с 31% до 27%.

Поставки из России составили 283,4 тыс. т (+10% к сентябрю). Из этого объема 248,3 тыс. т поступили по нефтепродуктопроводу «Самара–Западное направление», остальные 15,1 тыс. т — по железной дороге.

В октябре на 60% увеличились поставки литовского ДТ из НПЗ группы Orlen и составили рекордные для текущего года 63 тыс. т.

Джерело: Сайт "EnKorr"

Информер курса валют
Таможенный
калькулятор
Заявка
Ru