командитное общество
Бизнес Гарант
Финансовые гарантии
22.06.2018 • Просмотров: 2387
Верховною Радою України зареєстровано законопроект від 15.06.2018 р. № 8487, яким вносяться зміни до Податкового кодексу щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів.
Документом пропонується запровадити нову модель оподаткування акцизним податком легкових моторних транспортних засобів.
У запропонованій системі відбудеться зміна оподаткування одиниці об’єму двигуна транспортного засобу на оподаткування одиниці легкового транспортного засобу.
Запропоновано встановити базові ставки акцизного податку для нового легкового транспортного засобу з бензиновим двигуном об’ємом 1000 см3 у розмірі 50 євро за одиницю та для нового легкового транспортного засобу з дизельним двигуном об’ємом 1000 см3 у розмірі 75 євро за одиницю.
Визначення акцизного податку для кожного легкового транспортного засобу здійснюватиметься шляхом застосування до базових ставок акцизного податку коефіцієнтів.
Один коефіцієнт визначатиметься діленням об’єму циліндрів двигуна внутрішнього згоряння відповідного транспортного засобу в кубічних сантеметрах на 1000 см3.
Другий коефіцієнт дорівнюватиме кількості повних календарних років з року, що настає за роком виробництва відповідного транспортного засобу, до року визначення ставки податку (для нових транспортних засобів та транспортних засобів, що використовувалися до одного повного календарного року, коефіцієнт дорівнює 1).
Розмір акцизного податку для бензинових легкових транспортних засобів складатиме:
БЕНЗИН |
Коеф. |
Вік автомобіля (повних календарних років) |
|||||||
Нові |
2 роки |
5 років |
7 років |
10 років |
15 років |
20 років |
25 років |
||
Об’єм двигуна |
1 |
2 |
5 |
7 |
10 |
15 |
20 |
25 |
|
900 |
0,9 |
45 |
90 |
225 |
315 |
450 |
675 |
900 |
1 125 |
1000 |
1,0 |
50 |
100 |
250 |
350 |
500 |
750 |
1 000 |
1 250 |
1200 |
1,2 |
60 |
120 |
300 |
420 |
600 |
900 |
1 200 |
1 500 |
1500 |
1,5 |
75 |
150 |
375 |
525 |
750 |
1 125 |
1 500 |
1 875 |
1600 |
1,6 |
80 |
160 |
400 |
560 |
800 |
1 200 |
1 600 |
2 000 |
1800 |
1,8 |
90 |
180 |
450 |
630 |
900 |
1 350 |
1 800 |
2 250 |
2000 |
2,0 |
100 |
200 |
500 |
700 |
1 000 |
1 500 |
2 000 |
2 500 |
2100 |
2,1 |
105 |
210 |
525 |
735 |
1 050 |
1 575 |
2 100 |
2 625 |
2200 |
2,2 |
110 |
220 |
550 |
770 |
1 100 |
1 650 |
2 200 |
2 750 |
2500 |
2,5 |
125 |
250 |
625 |
875 |
1 250 |
1 875 |
2 500 |
3 125 |
2800 |
2,8 |
140 |
280 |
700 |
980 |
1 400 |
2 100 |
2 800 |
3 500 |
3000 |
3,0 |
150 |
300 |
750 |
1 050 |
1 500 |
2 250 |
3 000 |
3 750 |
3500 |
3,5 |
175 |
350 |
875 |
1 225 |
1 750 |
2 625 |
3 500 |
4 375 |
4000 |
4,0 |
200 |
400 |
1 000 |
1 400 |
2 000 |
3 000 |
4 000 |
5 000 |
4500 |
4,5 |
225 |
450 |
1 125 |
1 575 |
2 250 |
3 375 |
4 500 |
5 625 |
5000 |
5,0 |
250 |
500 |
1 250 |
1 750 |
2 500 |
3 750 |
5 000 |
6 250 |
5500 |
5,5 |
275 |
550 |
1 375 |
1 925 |
2 750 |
4 125 |
5 500 |
6 875 |
6000 |
6,0 |
300 |
600 |
1 500 |
2 100 |
3 000 |
4 500 |
6 000 |
7 500 |
Розмір акцизного податку для дизельних легкових транспортних засобів складатиме:
ДИЗЕЛЬ |
Коеф. |
Вік автомобіля (повних календарних років) |
|||||||
Нові |
2 роки |
5 років |
7 років |
10 років |
15 років |
20 років |
25 років |
||
Об’єм двигуна |
1 |
2 |
5 |
7 |
10 |
15 |
20 |
25 |
|
900 |
0,9 |
68 |
135 |
338 |
473 |
675 |
1 013 |
1 350 |
1 688 |
1000 |
1,0 |
75 |
150 |
375 |
525 |
750 |
1 125 |
1 500 |
1 875 |
1200 |
1,2 |
90 |
180 |
450 |
630 |
900 |
1 350 |
1 800 |
2 250 |
1500 |
1,5 |
113 |
225 |
563 |
788 |
1 125 |
1 688 |
2 250 |
2 813 |
1600 |
1,6 |
120 |
240 |
600 |
840 |
1 200 |
1 800 |
2 400 |
3 000 |
1800 |
1,8 |
135 |
270 |
675 |
945 |
1 350 |
2 025 |
2 700 |
3 375 |
2000 |
2,0 |
150 |
300 |
750 |
1 050 |
1 500 |
2 250 |
3 000 |
3 750 |
2100 |
2,1 |
158 |
315 |
788 |
1 103 |
1 575 |
2 363 |
3 150 |
3 938 |
2200 |
2,2 |
165 |
330 |
825 |
1 155 |
1 650 |
2 475 |
3 300 |
4 125 |
2500 |
2,5 |
188 |
375 |
938 |
1 313 |
1 875 |
2 813 |
3 750 |
4 688 |
2800 |
2,8 |
210 |
420 |
1 050 |
1 470 |
2 100 |
3 150 |
4 200 |
5 250 |
3000 |
3,0 |
225 |
450 |
1 125 |
1 575 |
2 250 |
3 375 |
4 500 |
5 625 |
3500 |
3,5 |
263 |
525 |
1 313 |
1 838 |
2 625 |
3 938 |
5 250 |
6 563 |
4000 |
4,0 |
300 |
600 |
1 500 |
2 100 |
3 000 |
4 500 |
6 000 |
7 500 |
4500 |
4,5 |
338 |
675 |
1 688 |
2 363 |
3 375 |
5 063 |
6 750 |
8 438 |
5000 |
5,0 |
375 |
750 |
1 875 |
2 625 |
3 750 |
5 625 |
7 500 |
9 375 |
5500 |
5,5 |
413 |
825 |
2 063 |
2 888 |
4 125 |
6 188 |
8 250 |
10 313 |
6000 |
6,0 |
450 |
900 |
2 250 |
3 150 |
4 500 |
6 750 |
9 000 |
11 250 |
Також документом пропонується:
Основною метою прийняття законопроекту є заміна діючої застарілої системи оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів, ліквідація дисбалансу у встановлених ставках акцизного податку залежно від об’єму циліндрів двигуна транспортних засобів та їх віку, зменшення вартості нових транспортних засобів, стимулювання до придбання більш нових транспортних засобів та створення умов для розмитнення раніше ввезених на митну територію України автомобілів з іноземною реєстрацією.
Джерело: Сайт "Інформаційно-аналітичний журнал «Вісник. Офіційно про податки»"