Україна і Туреччина мають намір з 2019 року зняти обмеження на виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень. Читайте такожУ МВС розповіли, коли і де патрульні почнуть використовувати лазерні радари TruCam Як повідомила прес-служба Мінінфраструктури, про це країни домовилися під час засідання українсько-турецької Змішаної Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, яке відбулося 3-4 жовтня в місті Анкара. «Головним досягненням є домовленість про перехід на бездозвільну систему виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень між Україною і Туреччиною. Сторони домовилися до кінця жовтня 2018 року напрацювати відповідний проект Протоколу про внесення змін до чинної двосторонньої угоди, а також докласти максимум зусиль для підписання в 2019 році», - йдеться в повідомленні. Також наголошується, що до моменту підписання і набрання чинності відповідних змін до Угоди сторони погодились, починаючи з 2019 року, здійснювати обмін додатковими дозволами для здійснення двосторонніх перевезень в необмеженій кількості, для задоволення потреб вітчизняних перевізників. «У 2018 році українська сторона додатково отримає таку кількість дозволів: 1000 двосторонніх; 1000 для порожнього в'їзду транспортних засобів; 500 в/з третіх країн. На 2019 рік сторони погодили попередню квоту дозволів для здійснення міжнародних вантажних автомобільних перевезень: 7000 двосторонніх; 4000 транзитних; 10 000 транзитних U; 2500 в/з третіх країн; 5000 для порожнього в'їзду транспортних засобів», - йдеться в повідомленні. Як повідомляв УНІАН, раніше Кабінет міністрів України відновив на посаді голову Держслужби з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) Михайла Ноняка, який був відсторонений від роботи на час проведення розслідування. У березні міністр інфраструктури України Володимир Омелян звернувся до уряду з пропозицією звільнити Ноняка. Невдоволення міністра викликала непрозора робота служби. До того ж, 6 квітня співробітники СБУ затримали чиновника Укртрансбезпеки, який вимагав від підприємця 38 тисяч доларів хабара за видачу дозволів на міжнародні вантажні перевезення, мотивуючи це "дефіцитом" відповідних бланків. Відзначається, що за кожен оформлений документ чиновник отримував від 100 до 500 доларів США за офіційної вартості бланка 49 гривень. У свою чергу, Ноняк раніше заявляв про відсутність підтримки з боку Міністерства інфраструктури в питанні зміни нормативно-правової бази для зниження корупційних ризиків, а також у питанні переведення послуг, які надає Укртрансбезпека, в електронний формат. Ноняк був призначений головою Укртрансбезпеки 20 квітня 2016 року, а до призначення обіймав посаду заступника голови цієї служби.
Детальніше читайте на УНІАН:
https://economics.unian.ua/transport/10288083-ukrajina-i-turechchina-domovilisya-znyati-obmezhennya-na-vantazhni-avtoperevezennya.html
Беларусь не ожидает сокращения поставок нефтепродуктов в Украину в следующем году, несмотря на введение запрета на экспорт российских нефтепродуктов в Беларусь. Об этом заявил глава госконцерна "Белнефтехим" Андрей Рыбаков, передает enkorr со ссылкой на Reuters.
По словам Рыбакова, это ограничение не повлияет на поставки нефтепродуктов из Беларуси в Украину.
"Точно никаких проблем с поставками не ожидается. Объемы останутся, небольшой плюс-минус, такими же, как в этом году, - сказал Рыбаков. - У нас есть определенная доля на рынке Украины, и мы думаем ее сохранить".
Как известно, Россия с 1 ноября 2018 года вводит запрет на экспорт светлых и темных нефтепродуктов, а также СУГ (27-я группа кодов ТНВЭД) в Беларусь. Согласно подписанному протоколу к межправительственному соглашению, запрет будет действовать до конца 2019 года.
Летом 2018 года правительство России выразило недовольство, что часть нефтепродуктов, поставляемых из России в Беларусь в рамках Таможенного союза без уплаты таможенных сборов, реэкспортируется ею в третьи страны, а пошлины от экспорта зачисляются в бюджет Беларуси. Основные претензии касались мазута, которого за 7 месяцев 2018 года было реэкспортировано через Беларусь более 1,3 млн тонн.
С 2017 года из Беларуси в Украину поставляется СУГ не только произведенный на местных заводах, но и с ряда перевалочных терминалов, которые обрабатывают российский ресурс. За 9 месяцев 2018 года с этих терминалов в Украину поставлено 158,4 тыс. тонн СУГ (данные "Консалтинговой группы А-95"), что составляет 16% от всего объема импорта газа за этот период или 12% в общем балансе рынка.
По данным Reuters, общий импорт российского СУГ в Беларусь за январь-июль 2018 года составил 574 тыс. тонн.
Кроме СУГ в Украину из Беларуси поступает дизтопливо с маркировкой ТДЭ, которое по сути является российским топливом, реэкспортированным через Беларусь. За 9 месяцев 2018 года такого топлива в Украину доставлено 56 тыс. тонн, что составляет чуть более 1% от украинского рынка.