Україна і Туреччина мають намір з 2019 року зняти обмеження на виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень. Читайте такожУ МВС розповіли, коли і де патрульні почнуть використовувати лазерні радари TruCam Як повідомила прес-служба Мінінфраструктури, про це країни домовилися під час засідання українсько-турецької Змішаної Комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень, яке відбулося 3-4 жовтня в місті Анкара. «Головним досягненням є домовленість про перехід на бездозвільну систему виконання двосторонніх і транзитних вантажних перевезень між Україною і Туреччиною. Сторони домовилися до кінця жовтня 2018 року напрацювати відповідний проект Протоколу про внесення змін до чинної двосторонньої угоди, а також докласти максимум зусиль для підписання в 2019 році», - йдеться в повідомленні. Також наголошується, що до моменту підписання і набрання чинності відповідних змін до Угоди сторони погодились, починаючи з 2019 року, здійснювати обмін додатковими дозволами для здійснення двосторонніх перевезень в необмеженій кількості, для задоволення потреб вітчизняних перевізників. «У 2018 році українська сторона додатково отримає таку кількість дозволів: 1000 двосторонніх; 1000 для порожнього в'їзду транспортних засобів; 500 в/з третіх країн. На 2019 рік сторони погодили попередню квоту дозволів для здійснення міжнародних вантажних автомобільних перевезень: 7000 двосторонніх; 4000 транзитних; 10 000 транзитних U; 2500 в/з третіх країн; 5000 для порожнього в'їзду транспортних засобів», - йдеться в повідомленні. Як повідомляв УНІАН, раніше Кабінет міністрів України відновив на посаді голову Держслужби з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) Михайла Ноняка, який був відсторонений від роботи на час проведення розслідування. У березні міністр інфраструктури України Володимир Омелян звернувся до уряду з пропозицією звільнити Ноняка. Невдоволення міністра викликала непрозора робота служби. До того ж, 6 квітня співробітники СБУ затримали чиновника Укртрансбезпеки, який вимагав від підприємця 38 тисяч доларів хабара за видачу дозволів на міжнародні вантажні перевезення, мотивуючи це "дефіцитом" відповідних бланків. Відзначається, що за кожен оформлений документ чиновник отримував від 100 до 500 доларів США за офіційної вартості бланка 49 гривень. У свою чергу, Ноняк раніше заявляв про відсутність підтримки з боку Міністерства інфраструктури в питанні зміни нормативно-правової бази для зниження корупційних ризиків, а також у питанні переведення послуг, які надає Укртрансбезпека, в електронний формат. Ноняк був призначений головою Укртрансбезпеки 20 квітня 2016 року, а до призначення обіймав посаду заступника голови цієї служби.
Детальніше читайте на УНІАН:
https://economics.unian.ua/transport/10288083-ukrajina-i-turechchina-domovilisya-znyati-obmezhennya-na-vantazhni-avtoperevezennya.html
С введением регулярного движения через новый двухпутный Бескидский тоннель грузопоток вырос на 4,4% в сторону границы и на 8,2% в обратном направлении по сравнению со старым однопутным тоннелем. Об этом сообщили в "Укрзализныце", передает Интерфакс-Украина.
В третьем квартале 2018 года в направлении западной границы участка Лавочное-Мукачево, на которой расположен двухпутный Бескидский тоннель, перевезено 469,852 млн т-км брутто, передали в компании комментарий своего руководителя Евгения Кравцова. Это почти на 20 млн т-км больше, чем в первом квартале этого года при работающем старом тоннеле. В обратном направлении - 157,282 млн т-км брутто, что на 12 млн т-км больше, чем в первом квартале этого года.
Открытие сообщения через новый двухпутный Бескидский тоннель позволило увеличить скорость движения грузовых поездов до 60 км/ч, в результате вырос пробег электровозов постоянного тока.
Длина нового тоннеля составляет 1764 метра, высота - 8,5 метра, ширина - 10,5 метра, глубина от поверхности - 182 метра (высота Бескидского хребта - 781-807 метров над уровнем моря), пропускная способность - 100 пар поездов в сутки, время преодоления - 2 минуты при скорости 60 км/ч.
Новый Бескидский железнодорожный тоннель открылся в мае, его стоимость превысила 2 млрд гривен. Проект финансировался Европейским банком реконструкции и развития и Европейским инвестиционным банком, а также самой "Укрзализныцей" (более четверти финансирования).